Filtros : "FEARP" "Financiamento Instituto Ayrton Senna" Removido: "FCFRP-SCMATER-60" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: International Journal of Testing. Unidade: FEARP

    Subjects: ADOLESCENTES, HABILIDADE SOCIAL, ESCALAS (PSICOMETRIA), QUESTIONÁRIOS

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      PRIMI, Ricardo et al. True or false?: keying direction and acquiescence influence the validity of socio-emotional skills items in predicting High School achievement. International Journal of Testing, v. 20, n. 2, p. 97-121, 2020Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1080/15305058.2019.1673398. Acesso em: 04 maio 2024.
    • APA

      Primi, R., De Fruyt, F., Santos, D. D. dos, Antonoplis, S., & John, O. P. (2020). True or false?: keying direction and acquiescence influence the validity of socio-emotional skills items in predicting High School achievement. International Journal of Testing, 20( 2), 97-121. doi:10.1080/15305058.2019.1673398
    • NLM

      Primi R, De Fruyt F, Santos DD dos, Antonoplis S, John OP. True or false?: keying direction and acquiescence influence the validity of socio-emotional skills items in predicting High School achievement [Internet]. International Journal of Testing. 2020 ; 20( 2): 97-121.[citado 2024 maio 04 ] Available from: https://doi.org/10.1080/15305058.2019.1673398
    • Vancouver

      Primi R, De Fruyt F, Santos DD dos, Antonoplis S, John OP. True or false?: keying direction and acquiescence influence the validity of socio-emotional skills items in predicting High School achievement [Internet]. International Journal of Testing. 2020 ; 20( 2): 97-121.[citado 2024 maio 04 ] Available from: https://doi.org/10.1080/15305058.2019.1673398
  • Source: Estudos de Psicologia (Campinas). Unidade: FEARP

    Subjects: AUTORRELATO, QUESTIONÁRIOS, HABILIDADE SOCIAL, PESQUISA EDUCACIONAL, APRENDIZAGEM SOCIAL

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      PRIMI, Ricardo et al. Mapping self-report questionnaires for socio-emotional characteristics: what do they measure?. Estudos de Psicologia (Campinas), v. 36, 2019Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1590/1982-0275201936e180138. Acesso em: 04 maio 2024.
    • APA

      Primi, R., Santos, D. D. dos, Hauck, N., De Fruyt, F., & John, O. P. (2019). Mapping self-report questionnaires for socio-emotional characteristics: what do they measure? Estudos de Psicologia (Campinas), 36. doi:10.1590/1982-0275201936e180138
    • NLM

      Primi R, Santos DD dos, Hauck N, De Fruyt F, John OP. Mapping self-report questionnaires for socio-emotional characteristics: what do they measure? [Internet]. Estudos de Psicologia (Campinas). 2019 ; 36[citado 2024 maio 04 ] Available from: https://doi.org/10.1590/1982-0275201936e180138
    • Vancouver

      Primi R, Santos DD dos, Hauck N, De Fruyt F, John OP. Mapping self-report questionnaires for socio-emotional characteristics: what do they measure? [Internet]. Estudos de Psicologia (Campinas). 2019 ; 36[citado 2024 maio 04 ] Available from: https://doi.org/10.1590/1982-0275201936e180138

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024